Lancia Delta HF Integrale Kat
Protože model 16v byl na rozdíl od Integrale koncipován pro použití paliva okt. č. 95 (místo 98), nebyl vůz standardně vybaven katalyzátorem výfukových plynů. Avšak některé evropské země již koncem osmdesátých let zaváděly povinnost třícestných katalyzátorů (např. Švýcarsko, později i Německo, Rakousko a další). Pro tyto trhy byla vytvořena verze Kat s osmiventilovým motorem a třícestným G-katalyzátorem. Původní motor s dvojicí ventilů na válec byl však výrazně přepracován, došlo ke snížení kompresního poměru na 7,5:1, použití jiného turbodmychadla a implantaci části rozvodů z motoru 16v. Spojka, převodovka i ostatní části vozu byly vesměs shodné s modelem 16v, podle trhu se však v detailech měnily. I systém regulace přeplňování byl až na drobnosti stejný.
Vzhledem k tomu, že většina ojetých automobilů se počátkem devadesátých let k nám dovážela z Německa, Rakouska a Švýcarska, je naprostá většina kusů registrovaných v ČR tohoto provedení. Po přechodu na emisní normu EURO1 již nebyla možnost legálně Deltu Integrale 16v u nás do provozu přihlásit (tato možnost nastala až po úpravě předpisů dle metodiky EU).
Lancia Delta HF Integrale Kat: model 831AB*024S. Motor 831C5*046. DOHC 84 x 90 mm, 1995 ccm; Kompresní poměr 7,5:1, 2 ventily na válec. Maximální výkon 181 koní (CEE) při 5500/min a největší krouticí moment 291 Nm při 3250/min. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,9 s, maximální rychlost 215 km/h, sprint na 1 km z místa za 27,9 s.