Lancia Delta HF Integrale Evo Kat
Stejně jako v případě Delta HF Integrale 16v nebyla ani Evoluzione s motorem 16v vybavována třícestným řízeným katalyzátorem výfukových plynů a tudíž nebyl možný její export do Německa, Rakouska, Švýcarska, Belgie a dalších zemí. Proto byl pro trhy těchto zemí opět použit osvědčený osmiventilový agregát z modelu Integrale Kat, který katalyzátorem disponoval. Protože se ale tento motor svými výkonovými parametry k Deltoně (přezdívka z italštiny, znamená "velká Delta" = Evoluzione) moc nehodil, byl urychlován vývoj nového motoru 16v s katalyzátorem.
Lancia Delta HF Integrale Kat: model 831AB*028. Motor 831C5*046. DOHC 84 x 90 mm, 1995 ccm; Kompresní poměr 7,5:1, 2 ventily na válec. Maximální výkon 177 koní (CEE) při 5250/min a největší krouticí moment 291 Nm při 3250/min. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,8 s, maximální rychlost 215 km/h, sprint na 1 km z místa za 27,8 s.