Club Italia
Jeden z nejvzácnějších modelů na současném trhu s limitovanými edicemiza jejímž vznikem stáli členové organizace Club Italia pod vedením Gina Macalusa. Klub založili nadšenci (většinou vysoce postavení), jejichž cílem byla zachování a příležitostný provoz italských sportovních vozů na závodních tratích. Proto se mezi prvními majiteli toho modelu objevují skutečné celebrity. Majitel vozu musel být členem klubu, jeho jméno bylo vygravírováno na plaketě uvnitř vozu a v motorovém prostoru a mohl si zvolit výknové rozpětí motoru od 210 koní do 260 koní. Vozy byly vybrány z normální produkce v Turíně a potom u Abarthu technicky upraveny. Každý kupec dostal i speciální návod jak zacházet s regulací plnícího tlaku, která byl součástí výbavy.Rok výroby: 1992
Modell: Evoluzione I (16v), 831*AB 027, motor: 831*E5.000
Počet kusů: 15 ks ( pořadová čísla 1–12 a 14–16č. 13 nikdy nevzniklo)
Barva: Blu Lord 438
Cena: 1992 – 50 mil.lir
Speciální výbava:
Startovací tlačítko, řazení QuickShift s karbonovým krytem, regulace plnícího tlaku, 15“ kovaná kola Speedline Montecarlo střírná, ventilové víko v barvách Hi.Fi., nálepky ERG a Pirelli na zadních blatnících, nápis Club Italia na kapotě a zadním spoileru, plaketa s logem Club Italia na předních blatnících u blinkrů, znak Club Italia místo znaku Lancia na zadních dveřích, sedačky Recaro s integrovaným opěrkami a výplně dveří v červené kůži Amaro, plaketa se jménem majitele uvnitř a v motorovém prostoru, hliníkové děrované pedály. Na přání bylo auto dodáno i bez sponzorských nálepek .První majitelé :
001 Patrizio Cantu ex pilot F3000 (kolega např. Gabriele Tarqiniho a Luca Badoera)
002 Renato Pozzetto
003 Dino Morazzoni ex pilot Lancie, Ferrari a Alfy ( Targa Florio 70 leta )
004 Guido Avandero
005 Luca Grandovi
006 Giuseppe Veronesi
007 Davide Croff
008 Mario Vecchi
009 Luigi Macaluso
010 Edoardo Garrone
011 Umberto Cravetto
012 Renato Della Valle
014 Mauro Forghieri ex technický ředitel Ferrari Squadra Corse
015 Marco Piccinini ex sportovní ředitel Ferrari Squadra Corse
016 Clay Regazzoni. ex pilot F1